2017
OFERTA PORADNIA PSYCHOLOGICZN0-PEDAGOGICZNA W ŁYSOMICACH
zaprasza rodziców z małymi dziećmi do lat 3 na
zajęcia logopedyczne prowadzone metodą werbo-tonalną
To indywidualne zajęcia, które mają na celu przełożenie makroruchów dotyczących ruchów całego ciała na mikroruchy związane z ruchami narządów mowy i wykorzystanie związku, jaki pomiędzy nimi zaistnieje.
Program metody werbo-tonalnej obejmuje:
- Ø Rytm ciała
- Ø Zabawy fonacyjne
- Ø Rytm muzyczny
Zajęcia prowadzi Beata Korycka - logopeda
Zapisy w sekretariacie poradni osobiście lub telefonicznie pod nr. 56 678 36 09
OFERTA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA W ŁYSOMICACH
zaprasza dzieci i młodzież do korzystania z indywidualnych konsultacji
dotyczących wyboru zawodu i dalszej ścieżki edukacyjnej
W trakcie spotkania diagnozowane są predyspozycje, zainteresowania,
kompetencje i motywacja związana z wyborem dalszej drogi kształcenia i drogi zawodowej
Konsultacje prowadzi Joanna Majewska – psycholog, pedagog, doradca zawodowy
Zapisy w sekretariacie poradni osobiście lub Tel. 56 678 36 09
OFERTA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA W ŁYSOMICACH
zaprasza dzieci i młodzież
na
trening umiejętności poznawczych
To grupowe lub indywidualne zajęcia mające na celu stymulację funkcji poznawczych i osobowościowych odpowiedzialnych za sukces w szkole.
Dzięki uczestnictwu w zajęciach wzrośnie:
- Ø twoja umiejętność koncentracji uwagi,
- Ø rozwiną się procesy pamięciowe,
- Ø poprawi się koordynacja wzrokowo-ruchowa,
- Ø łatwiej ci będzie radzić sobie z codziennymi obowiązkami szkolnymi.
Zajęcia prowadzi Joanna Majewska – psycholog i pedagog
Zapisy w sekretariacie poradni osobiście lub Tel. 56 678 36 09
Oferta Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Łysomicach
Szkoła dla Rodziców i Wychowawców to program spotkań dla każdego, kto szuka sposobu na nawiązanie głębszych i cieplejszych relacji z dziećmi lub wychowankami.
Jego głównym celem jest wspieranie rodziców i wychowawców w radzeniu sobie w codziennych kontaktach z dziećmi i młodzieżą. Nauka umiejętności lepszego porozumiewania się, refleksja nad własną postawą wychowawczą, wymiana doświadczeń, to małe kroki ku głębszej relacji, dającej zadowolenie, poczucie wzajemnej bliskości. To także nauka dialogu i kształtowanie więzi opartych na wzajemnym szacunku.
Program w dużej części bazuje na cyklu książek A. Faber i E. Mazlish pt. „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły",
Realizacja:
- 40 godzin dydaktycznych (cykl dziesięciu spotkań);
- liczebność grupy - 12-15 (max.) osób;
Tematyka zajęć:
Część I - Budowanie relacji dorosły - dziecko, a w tym:
- wyrażanie oczekiwań i ograniczeń tak, aby były przez dziecko respektowane,
- rozpoznawanie, wyrażanie i akceptowanie uczuć,
- aktywne, wspierające słuchanie,
- motywowanie dziecka do współdziałania,
- modyfikowanie niepożądanych lub nieodpowiednich zachowań dziecka,
- uwalnianie dzieci od grania narzuconych ról w domu i szkole,
- wspieranie procesu usamodzielniania się dziecka,
- budowanie realnego poczucia własnej wartości dziecka,
- konstruktywne rozwiązywanie konfliktów.
- Przejdź do - strona Poprzednia
- Przejdź do - strona Następna
- Pobierz artykuł w formie pliku Pdf
- Drukuj treść tego artykułu
- Powrót do poprzedniej strony
- Wypowiedz się na stronie Kontakt