Jak załatwić sprawę
Załatwianie spraw w urzędzie
Wszczęcie postępowania w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej następuje z chwilą złożenia do Urzędu Gminy Łysomice podania, wniosku lub z urzędu.
Podania i wnioski mogą być wnoszone w różny sposób, m.in.: pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej, za pomocą faksu, za pomocą elektronicznej platformy usług administracji publicznej, a także ustnie do protokołu.
Sprawy w Urzędzie Gminy Łysomice są załatwiane za pośrednictwem poszczególnych wydziałów i biur, tzw. komórek organizacyjnych urzędu. Każda z komórek zajmuje się prowadzeniem określonej grupy spraw.
Informacje dla Mieszkańca
Przed złożeniem podania warto zapoznać się z informacjami zwartymi na stronie Informacjami dla Mieszkańca, publikowanych na stronach serwisu Urzędu Gminy Łysomice. Na kartach zamieszczone są szczegółowe informacje na temat sposobu załatwiania poszczególnych spraw, m.in.: podstawy prawne, wymagane dokumenty, terminy, opłaty, kontakt z właściwą komórką urzędu gminy. Jako załączniki na stronach informacyjnych dostępne są też do pobrania i wydruku formularze, które umożliwiają złożenie podania czy wniosku.
Elektroniczne załatwianie spraw
Za pomocą systemów internetowych, takich jak: elektroniczna platforma usług administracji publicznej (ePUAP2), elektroniczna platforma Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej czy systemu kierowca.pl można składać podania i wnioski.
Chcesz załatwić swoja sprawę elektronicznie?
- Przejdź do - strona Poprzednia
- Przejdź do - strona Następna
- Pobierz artykuł w formie pliku Pdf
- Drukuj treść tego artykułu
- Powrót do poprzedniej strony
- Wypowiedz się na stronie Kontakt